bijna 3 weken in Canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mark kuijpers - WaarBenJij.nu bijna 3 weken in Canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mark kuijpers - WaarBenJij.nu

bijna 3 weken in Canada

Blijf op de hoogte en volg mark

06 December 2015 | Canada, Vancouver

Nu bijna 3 weken in canada en het bevalt nog steeds goed hier alleen jammer is het weer wat minder aan het worden is , veel andere mensen weer ontmoet uit verschillende landen en met somigge trips gedaan. Het Engels word ook steeds beter nou ik alleen maar engels praat en veel met mensen omgaan die vooral engels praten

Verder ben ik nog een dag met de bike naar Stanley park geweest en daar de wel bekende en beroemde totem palen gezien van Vancouver was wel sjiek om te zien. Een dag naar een eiland met het hostel geweest(Bowen island) , was wel een sjiek eiland veel natuur en mooie Bergen . Heb met een sea plane gevlogen dat was wel een ruige ervaring om mee te maken
!
Natuurlijk niet te vergeten ben ik de sport van Canada aan het volgen ijs Hockey , ben zelf al naar een wedstijd geweest van Vancouver Canucks en wil er nog wel meer bezoeken in de Rogers Arena. . Volg het ook op groot scherm als er een wedstrijd is in het Hostel , is wel 3 x in de week .
Gister zelfs een rondleiding in de Rogers Arena gehad was wel een mooi stadion om te zien.

Dusja genoeg gedaan en heb nog wel wat dingen op de planning staan bv naar de Bergen van Vancouver waar sneeuw ligt en als het ff meezit ook wil gaan skien. Donderdag een trip naar Wishler die ik gewonnen had in het Hostel met een spel en verder krijg ik de dagen hier wel om.

• 22 December 2015 - 12:18

Elly En Tonny:

Hoi Mark
    Super om te zien dat je het naar je zin hebt daar, geniet er nog maar van.
    Leuke foto's en voor jouw alvast hele fijne kerstdagen en een geweldig 2016 daar in Canada.
    groetjes Tonny en Elly

• 23 December 2015 - 20:58

Mark Kuijpers:

ha Tonny en Elly
    Dankjewel;)
    Jullie ook fijne kerstdagen en een Happy New Year!
    Gr s Mark

• 25 December 2015 - 14:39

Gerjo Peeters:

Ha die Mark. Zie dat je veel leuke dingen daar ziet en doet. Voor jou ook fijne kerstdagen en een Gelukkig en gezond 2016. Groetjes oete Hei . Gerjo