Banff Edmonton Kamloops Kelowna - Reisverslag uit Banff, Canada van mark kuijpers - WaarBenJij.nu Banff Edmonton Kamloops Kelowna - Reisverslag uit Banff, Canada van mark kuijpers - WaarBenJij.nu

Banff Edmonton Kamloops Kelowna

Blijf op de hoogte en volg mark

17 Februari 2016 | Canada, Banff

De laaste dagen Banff waren supper gehiked tussen de Bergen en de ice walk was echt een sjieke ervaring, letterijk over het ijs gelopen.

Na Banff ben ik een paar dagen naar Edmonton geweest waar niet veel te beleven was ben daar alleen naar een waterpark geweest in een mega groot winkelcentrum waar je echt bijna alles kon kopen , de gootstewinkelcenterum van north Amerika waar zelfs een pretpark in was en s avonds naar een ice castle geweest wat wel mooi was.

Van Edmonton ben ik met een lange busrit maar wel un gave tussen de rocky mountains naar Kamloops geweest wat wel een mooie stad was tussen de Bergen en aan een rivier. Daar heb ik wat rond gelopen , was er maar 3 dagen .

Van Kamloops naar Kelowna wat nu mijn laatste dag is , Kelowna ligt ook tussen de Bergen e n aan een rivier is wel oke met een grote berg de knox mountain waar je goed kan hike en op de top waar ik ben geweest heb je een mooie View van Kelowna Downtown. Verder ben ik nog naar een meer gelopen op die berg wat nog bevroren was wel sjiek en mooi om te zien en dat terwijl ut in Kelowna zelf bijna 15 graden was die dag

Morgen ga ik naar Victoria (Vancouver Island) wat een mooi Eiland moet zijn met veel natuur en Bezienswaardigheden waar ik denk ik weer vanalles meemaak. De laatst 4 dagen van mijn Trip ga ik weer terug naar het begin Vancouver waar ik eind februarie weer de lucht in ga back to Nederland!

De foto s volgen nog..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Banff

Canada

Canada is it!!

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2016

Banff Edmonton Kamloops Kelowna

01 Februari 2016

Laatste dagen Calgary en en eerste week Banff.

19 Januari 2016

Calgary!!

06 Januari 2016

laatste dagen vancouver

23 December 2015

Alweer een maand in Canada!
mark

Welkom op mijn profiel. Je kunt hier al mijn reis avonturen volgen!

Actief sinds 13 Nov. 2015
Verslag gelezen: 1256
Totaal aantal bezoekers 4332

Voorgaande reizen:

20 November 2015 - 20 Mei 2016

Canada

Landen bezocht: