Laatste dagen Calgary en en eerste week Banff. - Reisverslag uit Banff, Canada van mark kuijpers - WaarBenJij.nu Laatste dagen Calgary en en eerste week Banff. - Reisverslag uit Banff, Canada van mark kuijpers - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Calgary en en eerste week Banff.

Blijf op de hoogte en volg mark

01 Februari 2016 | Canada, Banff

Calgary en Banff
De laatst dagen Calgary waren niet slecht alleen jammer dat er niet zo veel te doen was in de city. Maar heb nog wel wat kunnen doen in Calgary zoals een museum bezocht , gehiked door langs de bow river , rond een meer gehiked wat helemaal bevroren was en naar het casino geweest waar ik 35 dollar had ingezet en 50 gewonnen dus uiteindelijk gratis gedronken daar (lucky me)! De volgende dag wel met een lichte kater naar Banff vertrokken met de bus.. In Banff aangekomen (tussen de rocky mountains) was ik gelijk naar mijn hostel gegaan en ut bed ingedoken .. De dagen in Banff zijn om te genieten je kan er goed hike en heb een dag een ice walk gedaan met een groep in St Johnsen Canyon was super tussen de glacier door.
Verder heb ik nog langs 3 meren gewandeld waar der 2 van de 3 helemaal bevroren waren en een niet en een dag naar Lake Louise geweest wat echt sjiek was waar je de Bergen goed kon zien en waar ook ijs culture waren maar het was daar wel - 6 en genoeg sneeuw. Het is echt genieten hier in de rocky mountains!!
En de komende dagen ben ik nog voor plan op hier nog vanalles te doen bv over morgen ga ik over ijs lopen met een groep bij de Grotto canyon ben benieuwd!!

En tenslotte wens ik iedereen die volgende week carnaval gaat vieren een fijne carnaval en maak ut 'neet te laat en neet te zaat dees daag'! Ik zal het stiekem toch wel een beetje gaan missen ..