Eerste week - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mark kuijpers - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mark kuijpers - WaarBenJij.nu

Eerste week

Blijf op de hoogte en volg mark

30 November 2015 | Canada, Vancouver

Na een week Canada (Vancouver) mooie stad aardige mensen en een hoop te zien. En in het hostel is ook wel oké wel leuk om mee te maken om mensen te zien uit allemaal andere landen zoals Mexico Australië nieuw Zeeland Maleisië engeland en ja ook mensen uit Nederland en andere landen van Europa.

Zelf heb ik heel veel dingen meegemaakt hier , ik heb un trip met un paar mensen uit het hostel gedaan en heb verschillende watervallen gezien was zeer mooi om te zien en wat tot nu toe ut hoogtepunt is en ook Één van de gaafste ding zal zijn hier was ut bungie jumpe was echt vet om te doen. Na het bungie jumpe verder gegaan naar wishler waar de olympische winterspelen waren geweest was wel mooi om te zien( en de sneeuw) , nadat gezien te hebben gingen we weer naar het hostel.
verder ben ik nog naar de capilano bridge geweest een van de langste brug ter wereldover een rivier (was ook wel gaaf) en s avonds naar de Vancouver lookout geweest en in die toren Vancouver by night gezien. De andere dagen genoeg gedaan naar een park , aqarium , China town en de stranden van Vancouver geweest. En verder ik hoef me hier niet te vervelen in Vancouver genoeg te doen hier en je kan er lekker eten ook belangrijk.

En nu ga ik fijn slapen dat ik morgen weer fit ben en op tijd ben voor ut ontbijt wat ik van korte niet was..

• 30 November 2015 - 06:52

Koen Meevissen:

Hé Mark,

Ziet er goed uit jongen! Je amuseert je prima daar zie ik. Veel plezier nog!

Grts koen

• 30 November 2015 - 11:09

Els Kuijpers:

Geweldig Mark, mis de mooie foto's.

• 05 December 2015 - 12:44

Maria:

Leuk hoor! Je hebt al veel leuke dingen gedaan in korte tijd. Dat belooft wat voor de rest van de reis