aangekomen in Canada! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mark kuijpers - WaarBenJij.nu aangekomen in Canada! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mark kuijpers - WaarBenJij.nu

aangekomen in Canada!

Blijf op de hoogte en volg mark

20 November 2015 | Canada, Vancouver

De morgen begon al vroeg moest om 10:15 het vliegtuig hebben van Brussel naar Toronto. opzich was het wel een redelijk fijne vlucht alleen best lang 8,5 uur. Aangekomen in Toronto stond de douane op me te wachten , wat een gedoe daar en wat een lastige mensen kunnen dat zijn. Toen ik door de douane was snel in gecheckt en ik had maar 5 min tijd om te zitten en ik moest al weer in het vliegtuig stappen van Toronto naar Vancouver. Dit was wel een goede vlucht. Aangekomen in Vancouver de koffer gepakt en met de trein en daarna de bus mijn slaapplek in Vancouver gevonden. Daar in gecheckt en daarna mijn koffer uitgepakt op de kamer. Voor ik ging slapen even nog gegeten , na het eten gaan slapen en k. o. op bed in slaap gevallen. Mijn eerste nacht redelijk geslapen. Zo nu ben ik uitgetypt en ga ik is Ontbijten en aan mun dag beginnen!