aangekomen in Canada! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mark kuijpers - WaarBenJij.nu aangekomen in Canada! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mark kuijpers - WaarBenJij.nu

aangekomen in Canada!

Blijf op de hoogte en volg mark

20 November 2015 | Canada, Vancouver

De morgen begon al vroeg moest om 10:15 het vliegtuig hebben van Brussel naar Toronto. opzich was het wel een redelijk fijne vlucht alleen best lang 8,5 uur. Aangekomen in Toronto stond de douane op me te wachten , wat een gedoe daar en wat een lastige mensen kunnen dat zijn. Toen ik door de douane was snel in gecheckt en ik had maar 5 min tijd om te zitten en ik moest al weer in het vliegtuig stappen van Toronto naar Vancouver. Dit was wel een goede vlucht. Aangekomen in Vancouver de koffer gepakt en met de trein en daarna de bus mijn slaapplek in Vancouver gevonden. Daar in gecheckt en daarna mijn koffer uitgepakt op de kamer. Voor ik ging slapen even nog gegeten , na het eten gaan slapen en k. o. op bed in slaap gevallen. Mijn eerste nacht redelijk geslapen. Zo nu ben ik uitgetypt en ga ik is Ontbijten en aan mun dag beginnen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Canada

Canada is it!!

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2016

Banff Edmonton Kamloops Kelowna

01 Februari 2016

Laatste dagen Calgary en en eerste week Banff.

19 Januari 2016

Calgary!!

06 Januari 2016

laatste dagen vancouver

23 December 2015

Alweer een maand in Canada!
mark

Welkom op mijn profiel. Je kunt hier al mijn reis avonturen volgen!

Actief sinds 13 Nov. 2015
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 4330

Voorgaande reizen:

20 November 2015 - 20 Mei 2016

Canada

Landen bezocht: